Pazar, Eylül 09, 2012

benden selam söyle anadolu'ya

çocukluğumuzdan beri ezberletilen devlet tarihinde hep Yunan'ı İzmir'den nasıl da başarıyla döktüğümüzü öğrendik.Nasıl diktik Türk bayrağını göndere...


hiç sormadık niçin yakıldı İzmir?hiç düşünmedik 'Yunanla' beraber denize dökülenleri.sorgulamadık. 9eylülleri hep çoşkuyla kutladık kurtuluş günü olarak.


neyse ki aydım.öğrenmenin yaşı yokmuş.neyse ki bu kitabı okudum. kutlanacak bir şey olmadığını anladım.


bu 9 eylül kutlama yapmıyorum.topraklarından sürülen,denize dökülen insanları düşünüyorum.

1 yorum:

Kendra Alexandra dedi ki...

Great post!
Your blog is great too, going back to check out past posts now!
Would you like to follow each other on GFC??

Kendra
xx

www.stoleninspiration.com

Ohhh by the way we have a great giveaway on at the moment!