Cumartesi, Ağustos 04, 2012

hakan günday sen nasıl bir adamsın!




hakan günday'ın AZ'ıyla karşılaşmam nasıl oldu tam olarak hatırlamıyorum(sanırım arkadaşım okuyordu).başladım okumaya.zevkle, tadını çıkara çıkara okudum.pek de bayıldım.ilginçti çünkü karakterler.hepsi sıradışı.günday'ın zekası hayanlık uyandırıcı.akabinde KİNYAS VE KAYRA'yı okudum.vuuuhhuuuuuuuuuuuu...çok çok daha iyiydi AZ'dan.resmen sürüklendim kahramanların peşinden onca şiddete rağmen.o gazla üçüncü kitaba başladım:ZARGANA.phüüüfff..sonu şaşırtıcıydı ama diğerleri kadar başarılı olduğunu söyleyemem.

belki ard arda bu kadar şiddet içerikli kitap okumak sıkmıştır beni bilmiyorum(iyimser bir tahmin).



^'çok az insahayal ettiğini yaşar.çok azı söylediklerini yapar.yazar,yazdığı kahraman değildir.balzac olmayan her şey balzac'ın kitaplarındadı ' diyen üstadın sözüne güvenilirse,rigon'un bu kuralda bir istisna olarak delik açtığı görülecektir.çünkü rigon sonsuz sıkıntısına çözüm olarak hayatı görmüştür ve son bulmasından asla korkmaz.yazdığını yaşar,çünkü yaşayabilecekleriniyazar.^


(zargana)

Hiç yorum yok: