Pazartesi, Mart 19, 2007

şükürler olsun!!!

amanın da amanın ne uzak yollardan geldim.ne zorluklar aştım:P blog alemlerine uğramayalı çok zaman olmuş.gerçi alemlere uğruyorum,müdavimi olduğum abileri,ablaları(!) okuyordum da yazmıyordum çok zamandır.
ben bıraktığımda bostanlıktı buralar.çok değişmiş:P neymişş googledan hesap alınsınmış da bilmem neymiş.beş bin defa (tamam abarttım biraz) denedim o hesabı alana kadar.bilmeyen de zor bişi sanıcak.(tamammmmmm tamamiyle benim beceriksizliğim.)aman neyse böyle bişiler.sonunda kavuştum bloğuma.başka şeyler yazıcaktım sözde.değişiklik yapmaya karar vermiştim hayatımda.ilk önce bloğuma maddeleyip kendimce belgelendirecektim kararlarımı.ama hepsi uçtu.zorluklar aştım geldim dedim ya.yorgun düştüm:)) sonraki bi zaman erteliyorum kararlarımı.şimdilik rutine devam:))(çok çabuk pes ederim!!!)

1 yorum:

locker dedi ki...

:) Hoşgeldin...