Pazartesi, Ağustos 21, 2006

insanlar ve insanlar

her ne kadar insan ilişkilerinde başarılı ve dışa dönük görünsem de yok öyle bişey.bunu zaman zaman anlyorum ve şu an bi kez daha anladım.yalnız sanırım balık hafızalıyım unutup tekrar tekrar anlıyorum!!!
bi sabah uyanıyorsunuz ve bir insan sizi hayatından çıkarmış!!hiç bi sebep göstermeden.hiç bir açıklama gereği durmadan.hiç bir şey söylemeden.bu ne anlama gelir ki!!!!aslında onun için hiç bir anlam ifade etmediğinize....
ona farketmeden öyle büyük bi yanlış yapmışsınız ki.....(bir insan farketmeden ne kadar büyük bi kötülük yapabilir ki)ya da aslında herşey yalan:dostluklar,sevgiler,samimiyetler..tüm iyi duygular...
peki böyle durumlarda yapılabilecek bişeyler var mı??oturup, ''niye böyle oldu ,ben aslında ona bu kadar değer verirken onun için bi hiç olduğumu da hiç farketmeden nasıl bunca süre görüştük''ün çıkmazlarında mı dolaşmalı?ya da
''hayır burda bi yanlış var! düzeltmeliyim bunu!belki de küçük bi yanlış anlaşılmadır''ın gereksiz cengaverliğine mi kapılmalı??
ya da en iyisi beklemeli.hiç bir şey yapmamalı.hiç düşünmemeli.soğumasını beklemeli.zaman içinde ölüp giderse duygular sorun yok.depreşir dürterse bi gün ya da pek çok gün o zaman tekrar düşünmeli.ve bir şekilde çaresine bakmalı.üffffff bilmiyorummm.ben hiç bişey bilmiyorummmmm...

3 yorum:

anyone dedi ki...

değer verdiğim biriyse sorardım, bazen küçük detaylar büyüyor ve kocaman bir yumak oluyor ve bir an bir yerde ayaklara dolanıyor. bazen de bir yanlış anlama.

bu soruları boşluğa sormak ve ve beklemek de ayrı bir seçenek. zaman her şeyin ilacıdır ve sabırlıysan her şeyin cevabını verecektir.

kusura bakma bu da çok tepeden bir yorum oldu, sanki 100 yaşına gelmişiz de hayatın anlamını çözmüşüz, karate filmlerinde gördüğümüz dazlak kafalı budist bilgeler gibi.

her neyse, beni hiç bir zaman terketmeyecek şeylerden biri de fenerbahçe sevdasıdır. marş söylerken, yumruk göklerde, yensen, yenilsen kalbim hep senle.

Atonica dedi ki...

İnsanoğlu herşeyi yapar çünkü çiğ süt emmiştir. ;)

xprodoksit dedi ki...

Çok üzücü bir şey Ama Hayat bu. "İnsanları anlamak Denizin suyunu boşaltmaktan daha zordur" demiş Filozofun biri gerçi bunu demek için filozof felan olmaya gerek yok ama neyse...