Cuma, Ağustos 11, 2006

gittim,gezdim,sevdim!!!


likya yolu üzerindeki antik kentlerden biri 'letoon'.yarım saat sonra 'patara'.uçsuz bucaksız kumsal.kızgın kumlardan ılık sulara atlama imkanı.tıpkı reklamdaki gibi.


lmyra antik kenti(demre'de).bi de st.nicolas'ın evi var aynı ilçede.

mutlaka görülmesi gereken mekanlardan biri:olimpos!!


antalya


side

bir de burda fotoğraflarını kullanamadığım mekanlar var.kaş,olimpos'taki bungalov evler,demre ve finike'nin portakal bahçeleri,aspendos!!!!özellikle aspendos kesinlikle görülmesi gereken bi mekan.'anadolu ateşi'ni aspendos'ta izlemiş biri olarak kendimi şanslı azınlıktan sayıyorum:))
kafa dinlemek için de en uygun yer kaş'tır .ilgilenenlere duyurulur.ayrıca insan potansiyeli açısından da kalitesi yüksek bi mekandır.istilaya uğramadan görülmeli!!

6 yorum:

xprodoksit dedi ki...

Güzel mekanlar
Görmüştüm ama keşke tekrar görebilsem....

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

olimpos yaşamın hayatın gerçeğini bulma noktası ben oraya sevdalıyım...

licensedtokill dedi ki...

olimposa gitmek daha nasip olmadı ama inşallah oraya da bi ara gitcem.ama güzel yerleri gezmişsin.

locker dedi ki...

inşallah bigün bize de nasip olur gitmek oralara be özlemim, canım çekti iice bak :)

Adsız dedi ki...

NSU - 4efer, 5210 - rulez

Adsız dedi ki...

NSU - 4ever, 5210 - rulez
gandon
gandon