Cumartesi, Temmuz 15, 2006

yorgunluk!!

bu sabah öle yorgun uyandım ki.bunun pek çok sebebi olabilir.büzüşüp yatmam,bilgisayar ekranının ışığı,çok uyumam vs vs..
yorgunum ve hiç birşey yapmak istemiyorum.oysa o kadar çok iş var ki yapılması gereken.
acaba diyorum beni böyle bitkin bırakan yapılması gerekli ya da zorunlu işlerin varlığı mı?sanırım benim bünyem bunu kaldırmıyor bunu.işe gitmek zorunda olmak,evi temizlemek zorunda olmak,şu saatte şurda bulunmak zorunda olmak,istemediğin insanlara da 'merhaba'demek zorunda olmak....çok yoruluyorum çoookkk.

10 yorum:

Emir Bey dedi ki...

zamanla geçer inşallah.

vintage biscuit dedi ki...

bodrum sicaginin etkisi vardir
varmidir ?

özlem dedi ki...

pisküitcümm kesinlikle vardır:))

number_10 dedi ki...

iş olunca öle oluor heral:))ders çalışcak olunca erkenden uykum gelio da arkdşlarla,muhabbet olunca sabahlayabiliom...ama şu sıralar hakkaten sıcaklar da çok fena...

indis l. dedi ki...

ben de emir'in gibi "zamanla geçer inşallah" diyeyim..ama en azından sen uyuyabiliyorsun, bu da önemli bir şey..aghh..

internal intelligence dedi ki...

Zaman herşeyin ilacıdır... :D

anyone dedi ki...

belki de sadece yorgunsun. belki de çoooooooooooook uzuuuuuuuuuuuun bir tatile ihtiyacın var.

x-y-z dedi ki...

sen heyecanını yitirmişsin,adınıda yorgunluk koymuşsun,bi yol geç bence

özlem dedi ki...

number 10:evett biliyorum o psikolojıyi:))
indis:geçiciymiş.arkadaşları geldi.fişek gibi oldum:)))
anyone:tatil planlarımdan bahsetmiş miydim sana:))
internal::P
xyz:!!!!!

TirtFahrettin dedi ki...

bi tiroid testi yaptırt bence. aman derim.