Perşembe, Temmuz 20, 2006

işte beklenen yalanlar!!

tatile gitmek istiyorsunuz ve izin alacaksınız.tabii ki patronunuz böyle bir durum için izin vermez!ne yapmalı?işte birkaç pratik yalan:))
*evleniyorum.3-5gün izin istiyorum!!(bi de balayı tatili koparırsınız ohh şaaane!!)
*patron beni kene ısırdı.izin vermezsen seni de ısırtıırım.
*hey patron!bana müsaade ben biraz uzayacağım!!{tepkilerdenve sonuçlarından sorumlu değilim ona göre}
*patron,benim teyzeoğlu geçen hafta Burkina Fasoya gitmişti.nasıl becerdiyse ebolaya yakalanmış.bizim ev 10gün karantina da.
*ölümcül bi hastalığa yakalandım.tek ilacı deniz,kum ve güneş{yerse:) }
not:fikirleriyle yardımcı olan arşadaşlara teşekkür etmeyi bir borç bilirim:))

1 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

ya dugun yada sunnet
yaz yalanlari:))))))))
veeeeeyaaaaa tavuktan zehirlendimmmm:)))))