Cumartesi, Haziran 17, 2006

temizlik ne güsseelllllllllll

bugün balerina cif modundayım.her yeri siler süpürür yalar yutarım ....desem yalan olur.çünkü suyla ilgili bölümleri çok gocunmadan yapsam da tozla ilgili bölümler beni bitiriyor.ovmadan iki fıs fıs yapıp kirleri akıtan malzemeler yok elimde.televizyonda söylenenler yalan.denedim silince çıkmıyor,ovunca çıkıyor.kollarım ağrıdı sabahtan beri.daha da pek bişi yapmış sayılmam.azmedip enerjimin son damlasına kadar mücadelemi vericem.sonrası allah kerim.böyle günlerde sürekli temizlik yapan kadınları düşünüyorum da nasıl bi psikolojidir bu.
yeter bu kadar mola.ışıldatıcam heryeri.keşke mr.muscle yakın arkadaşım olsaydı.

4 yorum:

ultrAselami dedi ki...

aferim aferim
ne demiş atalarımız??
temizlik imamdan gelir
ama imam camiden gelmiyor
ne yaman bir çelişkidir ki,sonuçta temizleyen hep biz oluyoruz
ah ah ah(kahkaha efektidir)
bi de duman avcıları var bilir misin??
bu şerefsizler acaba neden orman yangınlarında falan görev almıyorlar acep?
yangında da duman var sonuç itibariyle
duman avcılarıyız bizzzzzzzzzzz
de get ne olursan ol ama önce insan ol
ben sana duman avcısı olamazsın demedim,adam olamazsın dedim
ayar oluyom heriflere ya
sigara içenlerin özgürlükleri nolcak
sorsan bunnara,hak hukuk demokrasi diye 2 saat nutuk atarlar ama sigara içenlere 2. sınıf insan muamelesi yaparlar
kafatascılarrrrrrrrr
hadi be nerden nereye
hayat da böyle değil midir sevgili seyirciler?
ne oldum demiyeceksin,ne olacam diyeceksin
şiyir yok bugün
belki sonra olur
ama şimdilik yok
aklıma gelmiyo valla
neyse ya
amannnnnnnnnnnnnnnnn
balerina ciftir benim adım
değdiğim yerleri siler parlatırım

BAYRAMDIR BENİM ADIMMMMMMMMM
VURDUĞUM YERLERİ KANATIR MORARTIRIMMMMMMMMMM

NOT:Bayram,balerina ciffin kocası oluyo,ciff hanım temizlikten kazandıı parayı kuruşu kuruşuna bayrama getiriyo,eksik olunca da dayağı yiyo
ne zaman bitcek kadınların çilesi yaaaaaaaaaaaaaaaa

locker dedi ki...

Temizlik kafamı daıtır benim genelde terapi gibi gelir, sanırım aparken odaklanabildiğim tek iş :) ama ayda yılda bir yaparım ayrı konu :)

irfy dedi ki...

Eee bize de kolay gelsin demek düşüyo heralde,
başka bişi gelmiyo elden :)

licensedtokill dedi ki...

kolay gelsin ne diyem