Cumartesi, Haziran 03, 2006

sezonu açtımm!!!



evet nihayet deniz sezonunu açtım.soğuktu,sıcaktı,girilir mi,şudur budur derken bugün itibariyle denizin mavi sularına bıraktım kendimi.
ben de denize girdiysem tamamdır.hava da su da ısınmıştır .herkes girebilir.nerde girdim denize?ören'de.sessiz,sakin,denizi temiz bi yerlerde tatil yapmak istiyorum düşüncesinde olan varsa buyursun gelsin.üstelik ekonomik.henüz turist istilasına uğramamış bi yer.ama ben gece hayatı isterim,plajda güzel(bunun garantisini veremiyoruz tabii:))) ) kızlar-erkekler olsun,param da var diyorsanız o zaman tabii ki bodrum tercih edilmeli.
ben bu gece mekanlara da şöyle alıcı gözüyle bakayım.yeni yerler keşfedip tatil rehberiniz olarak size yardımcı olayım:))eğlenmek için değil,aslaa!!hani merak edenler için:))bloğumun bir misyonu olsun.amaç halka hizmet!!


ps:fotoğraf arkadaşım hamit seçil'e ait.

8 yorum:

Atonica dedi ki...

Bodrum..? Tatil..? Şaka herhalde..?
Hayatımda gittiğim en kötü tatil mekanı. Bu kadar karmaşa, gürültü ve pis deniz ol a maz!

Ören ve o körfezi tek geçerim, netekim bizim ev karşı kıyıda. Çok içmişimdir Örene doğru. :P Artık yarın bende açayım sezonu napayım. :))))

özlem dedi ki...

atonikk!!aynı örenden bahsediyoruz di mi?bodruma gelmeden hani??

anyone dedi ki...

makbule geçer:))

zaten planlarımda vardı; hem ingiliz turistlerin tercihi bodrum'da turist kızlarla do practice(grammar and speaking), hem de tatil yapmak ama kısmet olacak mı bu sene bakalım iş'ten güç'ten.

karşılık olarak istanbul'la ilgili her türlü rehberlik hizmeti verilir:)

Bulsara dedi ki...

Yazın istanbuldakinden çok istanbullu olmasıyla muktedir ilginç bir ege tatil yöremiz zavallı bodrum :(

Atonica istanbullular orayı bir cangıla dönüştürmeden önce ne şirin bir sahil kasabasıydı.

Ama şimdi bodrum diye bir şey kalmadı doğal güzellik adına (Merkezden bahsedeiyorum) Sadece piyasa yapmaya gelen bi sürü ıvır zıvırla dolu ortalık :(((

Atonica dedi ki...

Özlemcim aynı yerden bahsetmiyoruz sanrım. :) Benim Ören Edremit Körfezinde. :P

Bulsara küçüklüğüm Bodrum, Gündoğan ve o zamanlarki Türkbükü"nde geçtiği için öncesini ve sonrasını çok iyi biliyorum. Valla İstanbullular mı kim sıçtı bilemem içine ama nefret ediyorum Bodrumdan.

Piyasada yapılmıyo doğru düzgün sadece "Bu yaz Bodrumdaydım" demek için gidiyor insanlar. O yüzden neffffret ediyorum Bodrumdan.

male dedi ki...

great photo baby

vintage biscuit dedi ki...

HOOOO BODRUM AJANDAMIZ OZLEMM
HABERDAR ET BIZI
NE OLUYO NE BITIYO
:))))
BEACHLERDEN DEDIKODU VER
ALEMLERI FOTOGRAFLA:)))))))

ultrAselami dedi ki...

sen sezonu açmışın ne güzel valla
deniz benden yaklaşık 50 m ötede ve 2 yıldır denizle herhangi bi birleşmem olmadı ya
kardeş ülke gibiyiz anlayacağın
ikimizde birbirimizin sınırlarını zorlamıyoruz
allah sonumu hayretsin

BİR ŞİYİR

deniz,güneş ve kum
türizler çok sever
faydalanmak için
güzel yurduma gelirler
faydalanırlar hepsinden
bize döviz verirler
turizm çok güzel bişey
bi de ben nasiplensem