Cuma, Haziran 23, 2006

beni bu havalar mahfetti!!


depresyonda mıyım bana mı öyle geliyor?yoksa herşeyin sorumlusu şu delirten sıcaklar mı??!!ben durumumu yazayım siz teşhisi koyun!!
içimden hiç birşey yapmak gelmiyor.ne kitap okumak,ne dışarı çıkmak,ne yemek yapmak...sadece sıkılıyorum.arkadaşlarımla beraberken de sıkılıyorum.eğlenmek için içerken de sıkılıyorum.nette chatlerken de sıkılıyorum.yapılacak işler listesi hazırlıyorum;sonra bakıyorum listenin ikinci sırasında kalmışım.her akşam ertesi gün için bir aktivite planlıyorum,her gün planları erteliyorum.(bir haftadır denize gideceğim mesela)
ya da aslında ben şımarık ve tembel bi insanım da kendimce bahaneler mi uyduruyorum durumu kurtarmak için!!
şimdi de plan yapalım durumdan sıyrılmak için:1.şu saat iitibariyle ayarlanmış olan iki programdan biri seçilerek uygulamaya konulacak(ikisi de cazip programlar:kızlarla akşam yemeği ya da izmirden gelen dostumuzla görüşüp özlem giderme)2.e akşam dışarı çıkılacağına göre kendimize bi çeki-düzen verelim.kuaföre gidilecek.3.ee madem harekete geçiyoruz.önce evden başlayalım.ev toparlanacak.4.phüüffsss sıkıldım!!!!!

5 yorum:

anyone dedi ki...

bazen -özellikle sıcaklarda- bana da oluyor. böyle durumlarda en iyisi -yapabilirsen tabi- uzaklara gitmek. mekan değişikliği iyi geliyor.

küçük bir ilçede olunca da yapacak çok şey, gidecek çok yer olmuyor. istanbul'dakiler o yüzden şanslı galiba. böyle durumlarda kendimizi atabileceğimiz bir yerler mutlaka vardır.

ama içinden gelmiyorsa da kendi halinde bırak herşeyi bence, geçicidir, bir süre sonra geçer. üzme kendini;)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

kestir kız saçları değişiklik olsun al çantanı geç datçaya şöyle bir hafta sonu kafanı dinle yalnız başına yada hiç gitmediğin bir yere git ve yeni insanlar tanı mesela gittiğin yerdeki bakkalla konuş yada manavla şöyle olabildiğince uzat mevzuyu bak çok farklı hikayelerle döneceksin buraya...

özlem dedi ki...

anyone:fahir atakoğlu'na biletimi aldım!!
yalnızlık okulu:saçlarımı kestiremem.yeni uzatma kararı aldım:)))bakkalımla da iletişim halindeyim!!son24 saatimi dışarda geçirdim.ev yemekleri yapan yeni bir yer keşfettim.eehh daha iyiyim şimdilik.

vintage biscuit dedi ki...

OZLEMMM DONEM DONEM SEBEPSIZ ISTEKSIZ VE ASOSYAL OLUR HERKES / BI SEBEP IICNDE COK DESILMEMESI LAZIM / EMIN OL HERKES BUNU YASAMISTIR
SEN KOY VERME
BULUNDUGUN YERIN KEYFINI SUR
OPULDUN

ultrAselami dedi ki...

sorma,bende de aynı hastalık var valla,yapmak istediğim şeylerin sonunu getiremiyorum,uyuzluk mu tembellik mi artık ne dersen de.
mesela bi plan yapıyorsun başlıyorsun sonraaaaaaaaaa ...................................................................................................................... :))))