Salı, Mayıs 23, 2006

rezil bi gün!!

bi sinir geldim eve.hayır nöbet günüm olduğu yetmiyormuş gibi (ders olmadığı halde fazladan bi 4saat okulda kalmak zorundayım)serseri,ipini koparmış hiç bi okulda barınamamış ama bizim okuldan ısrarla atılmayan itik kopuk zibidiyle uğraş.o da yetmiyormuş gibi güneş ışınları iğne batar gibi bat vücuduma.bu da yetmiyormuş gibi çağdışı yaşamakta ısrar eden idare kadrosuyla uğraş,uğraş, uğraş....neyse ki evime gelebildim.üstünde 'soğuk içiniz'ibaresi bulunan soğuk içeceğimi alıp net alemlerinde gezinmeye başladım da azcık sakinleştim.gerçi aklıma geldikçe sinirlerim zıplıyor gene ama...neyse ki mabedimdeyim.geçici olarak soyutladım kendimi dışarının çirkinliklerinden!yarına kadar!!sözde medeni ve demokratız.allaaaaammm çıldırııcaamm!!

4 yorum:

anyone dedi ki...

bu olayı biliyorum. müzik öğretmeni olan bir arkadaşım yakınmıştı bana da. dersin olmadığı halde okulda kalman saçmalık. onun da müdürle sorunu vardı. şimdi onu hatırladım yazını okuyunca.

neyse tatil başlıyor yakında, o zaman bol bol soğuk içersin:)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ÇALIŞMAK ZOR KEŞKE HEP KÜÇÜK BİR ÇOCUK KALSAK DEDİĞİM ZAMANLAR OLUYOR...

özlem dedi ki...

YALNIZLIK OKULU:zor olan çalışmak değil,çalışma şartları. işsiz,boş boş oturmak hiç bana göre değil.

locker dedi ki...

İşsizlik de zor ama iş diye gidip saçma sapan vakit harcamak da zor, ben ütopyaya gitmek istiom yaa...