Pazar, Mayıs 28, 2006

bugün pazar:))

güzel bir sabah..her ne kadar gecenin yorgunluğu atılamamış,pazar sabahı klasiği olarak 12ye kadar uyunamamış olsa da güzel bir sabah...
bir arkadaşımla kahvaltı yaptık bu sabah.yıllar süren bir arkadaşlık-kimi zaman sık ve samimi görüşmeler,kimi zaman uzak ara susuşlar,ama öyle ya da böyle devam eden bi arkadaşlık-bizimki.en son uzak şehirlere savrulduğumuz için kopar gibi olduğumuz ama(kaderin,hayatın ya da herneyse o ,onun oyunu sonucu)farklı bi şehirde yeniden buluştuğumuz bir arkadaşım!
eskileri konuştuk gene.zaten en çok bundan zevk alıyoruz biraraya gelince.eskileri konuşuyoruz..bazen hüzünleniyoruz bazen gülüyoruz ve hep eskilerden bahsediyoruz.belki artık eskisi gibi güzel değil günlerimiz.belki şimdi paylaştığımız şeyler kısıtlı ve çok eğlenemiyoruz beraber.
aşkı anlattı arkadadşım bu sabah.ilk aşkını.unutmuşum aşkın nasıl bişey olduğunu.anlatıkça o hatırladım.bir zamanlar yaşamıştım ben de öyle şeyler.çoook eskilerde kalmış .çok uzak görüntüler.gülümseyerek hatırladığım durumlar.vee sonuç:sanırım bir kere yakalanıyor bu duygular,muhtemelen çok hırpalandığımız için de bu yoğun duygu girdabında sonrasında hep duvarlar ,surlar örüyoruz çevremize.böylece ne yeni bir aşk yaşayabiliyoruz ne de hep aşkı özlemekten geri durabiliyoruz.
gene de güzeel ve keyifli bir sabah:))gidip saçımı boyatayım bari:))))))))

2 yorum:

anyone dedi ki...

hımm, saç boyamak, şeklini değiştirmek de bir yere kadar kurtarıyor durumu;)

boya, boya nereye kadar? ;)

özlem dedi ki...

boyattım:))eve dönerken kimseye aşık olmadım ama daha iyi hissediyorum kendimi:))