Salı, Mayıs 02, 2006

çalışan parmak ışıldar:P

şu blog alemini keşfettiğimden beri o blog senin bu blog benim geziniyorum.aman ne güzel bloglar ,ne güzel yazılar,ne güzel resimler...salyalarım akıyor.hatta kendime mani olamayıp atlayıp zıplayıp yorum bile yazıyorum bazılarına.
bi de ;annemle yaşıyorum iki haftadır.dizilern esiriyiz yani.çare ararken kendime radyoları keşfettim(tabi ki radyo denen şeyi yeni keşfetmedim.anladın sen :)))elim klavyede ,kulağımda kulaklık,gözüm biraz bilgisayarın ekranında biraz tvde (dizilerle ilgili yorum da yapmak zorundayım anneme.:)))beş parça oturuyorum masada.
nolucaak bu aliyenin halii:P

3 yorum:

Atonica dedi ki...

Anneler hep mi dizi izler..? Benimkide öyle ve ne izçleyeceğini bilemiyor. ..? anlamıyom anlayamıcam

vintage biscuit dedi ki...

selam .ziyaretin için sağol varol . beğendiğine çok sevindim . bende blogunda şu köpecikle öpüşen güzelliğe bayıldım . güzel yayzılarını bekliyoruz blogunda .
bu arada aliye benim sinirlerimi geriyo ... bi kadın hep asık suratlamı dolanır ....ıykkk antipatik

özlem dedi ki...

aliye benim de sinirlerimi bozuyo.ama geçici olarak evimde özgürlüğüm kısıtlı:))ben özgürlüğüme kavuştuğumda tvm de özgürlüğüne kavuşacak:))