Cuma, Nisan 28, 2006

günün haberleri!!!:usta blogcudan acemi blogcuya destek:)

Blog dünyasının usta bloggerlarından 'anyone' blogumuzu-naçizane-ziyaret edip yorumlarıyla bizi yüreklendirmiştir.
Gaza hiç gelemeyen acemi blogcu, 'anyone'dan gelen -^^acemi işi bi blog;ama devam et,belki bişiler çıkar^şeklinde yorumlanabilecek-maille coşup blog çalışmalarını hızlandırmıştır.
'Blogumuzu güzelleştirelim,geliştirelim'parolasıyla harekete geçen acemi blogcu her yeri silip süpürmüş,sayfasının çeşitli köşelerine koymak amacıyla dantel örmeye başlamıştır.

Bi de dişim ağrıyo:(((

3 yorum:

anyone dedi ki...

estağfurullah, beni utandırıyorsunuz.
suratımın rengi bu yazının turuncu rengindeki başlığından daha turuncu bir hal aldı şimdi.

kendi çapımda naçizane bir
'melabaaa' demek istemiştim sadece :)

saner dedi ki...

efendim, blogcuğuma yorum yapmışsınız, şereflendirmişsiniz. ben de bi iade-i ziyaret yapayım dedim :)
bu arada bodrum'dasın, bikaç günlük tatile kaçan bana şanslı demişsin, bre utanmaz! :D

saner dedi ki...

olsun bodrum'un her hali güzel.. neyse ben yola çıkıyorum kendine ii bak, bloguna bişeyler yaz:))