Cumartesi, Nisan 29, 2006

ama olmazz kiiiiii!!!!!

bu blog alemi iyi hoş da bu alemin dışında da insanlar var(herkesin malumu olduğu üzere:))).ve bu insanlar arasında benim çok sevdiğim arkadaşlarım var.özellikle gelip blogumu ziyaret eden ve bana yorum yazmak isteyen.peki bu arkadaşlar harekete geçtiğinde amaçlarına ulaşabiliyorlar mı?
-haayıırrrrr!!
-niye??
-çünkü blogger değiller!
peki bu durumda bu arkadaşların tepkisi ne oluyor?aynen aktarıyorum:

'olmaz,değiştirsinler bunu'
'bloglarım ben böyle siteyi'
'parası neyse veriim değiştirin bu olayı':)))
tarıkcım hadii sen de blogger ol:))

1 yorum:

anyone dedi ki...

actually they can do that.

tabi öncelikle blogger ayarlarından gereken değişikliği yapmanız gerekiyor.

tam olarak hatırlamıyorum ama settings / comments gibi bir yerde "who can comment" şeklinde bir seçenek olmalı. o seçeneği anyone(tesadüfe bak:)) olarak değiştirirseniz tarık abi de yorum yapabilir.

eee, ama zaten yorumu bitirip "login and publish" diyecekken bu ayarları yapmış olduğunuzu görüyorum.
anyone can comment yani.
sorun ne öyleyse?